Strony internetowe

Pozycjonowanie SEO

Promocja witryny to zestaw działań mających na celu zwiększenie ruchu w witrynie dzięki wynikom wyszukiwania Google dzięki ukierunkowanym zapytaniom.

- 7684 - Pozycjonowanie SEO

Wewnętrzny i zewnętrzny audyt witryny pod kątem braku błędów utrudniających promocję.

Zbieranie i grupowanie słów kluczowych.

Tworzenie masy linków tematycznych na pozycjonowane strony.

Analiza witryn konkurencji pomaga obniżyć koszty i wybrać odpowiednią strategię przy promowaniu witryny.

Audyt i utrzymywanie skutecznej reklamy kontekstowej w GoogleAds.

Analiza struktury i konstrukcji, która promuje wzrost % konwersji.

Analiza i konfiguracja Google Analytics.

Pisanie tekstów dla ludzi i wyszukiwarek.

Zoptymalizuj Google Moja Firma do lokalnego SEO.

Metoda pracy

Przy promowaniu stron internetowych bardzo ważna jest niezawodna strategia.
Nasze techniki były testowane przez wiele lat.

Zbieramy i grupujemy słowa kluczowe

Przeprowadzamy zaopatrzenie i naturalny wzrost masy referencyjnej

Piszemy teksty sprzedażowe i SEO, które lubią ludzie i wyszukiwarki.

Pracujemy nad czynnikami komercyjnymi, poprawiając wiarygodność witryny

Przeprowadzamy audyt zewnętrzny i wewnętrzny, analizujemy czynniki

Analizowanie i oferowanie nowych kanałów marketingowych

Zespół projektowy 5-10 osób

W zależności od zadań i rodzaju projektu

Klient
Kierownik projektu

Związek między klientem a zespołem

Optymalizator SEO

Analizuje algorytmy wyszukiwania, prowadzi prace mające na celu poprawę rankingu witryny

Linkbuilder

Działa na jakość i wzrost linków.

Copywriter

Zagłębia się w twoją niszę i pisze niezbędne teksty

Specjalista - PPC

Prowadzi reklamy kontekstowe w wyszukiwarkach

Specjalista ds. Użyteczności

Analizuje zachowanie użytkownika w celu zwiększenia konwersji.

Marketer

Specjalista w przyciąganiu i utrzymywaniu klientów

Analityk

Konfiguruje i analizuje dane wejściowe. Generuje jasne raporty

Programista

Wdraża zalecenia techniczne

- icons8 browse page 96 - Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie stron Internetowych

Dla małych stron
internetowych

- icons8 small business 96 - Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie sklepów Internetowych

Dla katalogów i
projektów e-commerce.

- image type 1 - Pozycjonowanie SEO
- image type 2 - Pozycjonowanie SEO
- image type 3 - Pozycjonowanie SEO
- image type 4 - Pozycjonowanie SEO

Ceny i terminy zależą od

Konkurencja i miejscowość

Liczba witryn konkurentów w niszy biznesowej jest jednym z głównych kryteriów oceny ilości pracy i czasu na promocję witryny

Liczba słow kluczowych

Im bardziej konkurencyjne są żądania o wysokiej częstotliwości, tym droższe i dłuższe pozycjonowanie.

Gotowośc do pozycjonowania

Przed pozycjonowaniem potrzebujesz seo-audytu, po którym możesz dowiedzieć się o gotowości witryny do pozycjonowania i oszacować czas na wprowadzenie zmian i zaleceń.

Aktualne pozycje

Im bliżej do pierwszej strony wyszukiwarki znajduje się strona, tym taniej i szybciej.

Wewnętrzna optymalizacja

Unikalna zawartość, metatagi, mikrodane, relink, prędkości działania witryny.

Aktualizowanie algorytmów wyszukiwania

Wyszukiwarki stale komplikują swoje algorytmy. Prowadzi to do częstych modyfikacji wewnętrznych i zewnętrznych.

To ważne!

Uważaj na optymalizatory, które gwarantują pierwsze miejsca w organicznych wynikach wyszukiwania na podstawie specjalnych relacji z wyszukiwarkami.
Magiczne przyciski i miejsca zarezerwowane nie istnieją.

Najczęściej zadawane pytania przez klientów

Promocja SEO jest jak sport. Podczas pracy na stronie zajmujesz wiodącą pozycję. Po zakończeniu pracy nad promocją witryny konkurenci zaczynają Cię wyprzedzać. Dlatego głównym zadaniem SEO jest utrzymanie strony w TOP-10.

Koszt promocji SEO zależy od aktualnej pozycji witryny, jakości jej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, poziomu konkurencyjnoścji i ich liczby.

Czas pojawiania się w TOP zależy od wielu różnych czynników. Głównym parametrem i najdłuższym jest czas potrzebny wyszukiwarce na indeksowanie masy referencyjnej. Ten kryterium zależy wyłącznie od wyszukiwarki i szybkości robotów wyszukujących, a także jakości wewnętrznej optymalizacji witryny, unikalności treści, wieku i nazwy domeny i wielu innych. Gdy tylko witryna spełni wymagania wyszukiwarek, strona zajmie wiodącą pozycję w wynikach wyszukiwania. Nie zapominaj również, że kryteria i wymagania algorytmu wyszukiwania często się zmieniają i musisz stale „być na bieżąco”, aby Twoja witryna nie spadała z góry.

W tekście wyszukiwarki rozumieją, na czym polega strona, czy jest to interesujące dla użytkowników, czy strona jest wyjątkowa i czy konieczne jest jej pokazanie ludziom. Unikalny tekst na stronie jest ważnym kryterium dla wyników wyszukiwania, dlatego zalecamy im płacenie określonej wagi.

Konieczne jest zdobycie zaufania wyszukiwarek, aby spełnić kryteria ich algorytmów. Konieczne jest wykonanie ogromnej ilości pracy zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej w witrynie, a także oczekiwanie na wyszukiwarki, indeksowanie jej i „ocenianie”. Ten proces trwa około 3-6 miesięcy.

Masz dodatkowe pytania?

Zapytaj naszych specjalistów przez telefon.
48 380 80 10